Wersja językowa PL US
REKLAMACJA ZWROTY

Dział reklamacji :

Karolina Hałat 

tel: 735-699-575

e-mail:reklamacje@ekampa.pl 

PLIKI DO POBRANIA 

Formularz zwrotu

Formularz reklamacyjny

Formularz wymiany 

WARUNKI REKLAMACJI

Obuwie przyjmowane jest do reklamacji tylko za okazaniem dowodu sprzedaży. Naprawa obuwia może zostać wykonana wyłącznie przez producenta. W razie możliwości należy użyć oryginalnego opakowania i dołączyć opis" niezdgodności towaru z umową" na zgłoszeniu reklamacyjnym.

REKLAMACJE ZOSTANĄ ODDALONE NP.W PRZYPADKU

* Obuwia, które zostało zniszczone lub uszkodzone w następstwie użytkowania obuwia niezgodnie z jego zwykłym przeznaczeniem albo innego błędnego użycia lub zaniedbania obuwia.

* W wyniku naprawy przeprowadzonej przez firmę inną niż producent bądź zakładu szewskich.

* Części zużywania jakimi są np. fleczki, które wymagają okresowej wymiany

* Przemakania obuwia, gdyż jest to właściwością skór naturalnych.

* Zacieków i nalotów solnych powstałych w wyniku zanieczyszczenia środowiska.

* Farbowania podszewek naturalnych w przypadku ich zawilgocenia (także pocenia) 

* Niewłaściwego dopasowania obuwia do tęgości i rozmiaru stóp i w wyniku tego przetarcia zapiętników oraz wygoda obuwia.

* Obuwie z wadami jawnymi, widocznymi już w momencie zakupu takimi jak np. różnica kolorów lub nie identyczne struktury na całej powierzchni wierzchów obuwia.

* Naturalne zużycie obuwia oraz uszkodzenia mechaniczne.

* Płytkie szczeliny na krawędziach łączenia obuwia z podeszwą.

* Uszkodzenia obcasów i obłożyny skórzanej wynikłej ze zużycia fleczków.

* Obuwia nie spełniającego podstawowych zasad higienicznych(brudne).

Warunki reklamacji regulowane są przez ustawę z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.(Dz.U.Nr 141,poz.1176).

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl